آموزش LINQ – آموزش LINQ در سی شارپ

آموزش LINQ  : کتابی درباره آموزش LINQ در سی شارپ می باشد.

مقدمه PDF آموزش LINQ در سی شارپ : امروزه با وجود زبان های شی گرا که قابلیت های زیاد را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد روش های مختلفی برای ارتباط با پایگاه داده های رابطه ای وجود دارد . با این وجود فقدان روشی مشخص و آسان برای اتصال به انواع پایگاه داده رابطه ای و به صورت کلی هر نوع منبع داده ای که به صورت شئی نیست  احساس می شود البته باید بگویم می شد .

شاید شما بگویید که ADO.NET می تواند با استفاده از مفهوم Dataset به این آرمان دست یابد اما برای تحقق آن می بایست که از یک شی DataAdapter استفاده کرد. یک شی DataAdapter چهار شی command را در خود پیاده سازی می کند که این اشیاء برای انجام عملیات Select ,Delete,Update و Insert بر روی پایگاه داده مورد استفاده قرار می گیرند ولی توجه داشته باشید که برای انجام این عمل شما می بایست این اشیاء را با عبارت SQL مناسب خود مقدار دهی کنید که برای انجام این عمل تا هنگام اجرای برنامه نمیتوانیم از صحت عبارت SQL خود اطمینان کسب کنید. این بدان معناست که عبارات SQL در زبان های دات نت بیگانه هستند و عبارت SQL مقدار دهی شده برای دات نت و برنامه نویس در تاریکی است ! و تا اجرا شدن عبارت SQL از صحت عبارت هیچ اطلاعی نداریم.

آموزش Linq

انواع LINQ عبارت است از :

  • LINQ to Objects
  • LINQ to XML(XLINQ)
  • LINQ to DataSet
  • LINQ to SQL (DLINQ)
  • LINQ to Entities

فرمت کتاب آموزش LINQ در سی شارپ : PDF
PDF آموزش LINQ در C# تعداد صفحات : ۱۰۳
حجم فایل آموزش LINQ در سی شارپ : ۱٫۹۱ مگابایت

دانلود PDF

آموزش linq در سی شارپ

ورکشاپ رایگان دوره های تخصصی برنامه نویسی

شما این فرصت را دارید، با تکمیل فرم زیر، قبل از انتخاب دوره آموزشی مناسب خود، در ورکشاپ رایگان دوره های تخصصی برنامه نویسی شرکت کنید
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

درباره‌ی برنامه نویسان

همچنین ببینید

ASPCore

آموزش ASP.NET Core MVC و ویژوال استودیو

در این سری آموزش ها به نحوه ساخت یک پروژه در ASP.NET Core MVC 2 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *