آموزش طراحی سایت با ASP.NET مشهد

آموزش طراحی سایت مشهد (دوره آموزشی) : تکنولوژی ASP.NET ، یک تکنولوژی روز برای ساخت صفحات پویای وب است که بعد از ASP ، توسط شرکت مایکروسافت روانه بازار شده است . لازم است بدانید که این تکنولوژی ،  نسخه به روز شده ای از ASP  نیست و دارای ساختار جدیدی می باشد . تکنولوژی ASP.NET ، جزو مجموعه Microsoft.NET محسوب می شود که به عنوان ابزای قدرتمند ، در دست برنامه نویسان وب قرار گرفته است. تکنولوژی ASP.NET می تواند با داشتن زیر ساخت های مناسب ، صفحات پویا با درجه امنیت بالاتر و استحکام بیشتر ایجاد نماید. در دوره آموزش طراحی سایت مشهد سرفصل ها به گونه ایی طراحی شده است که شما گام به گام با این تکنولوژی آشنا شده و در نهایت به طراحی سایت مورد نظر خود بپردازید .

همچنین یکی از تفاوت های عمده بین تکنولوژی ASP.NET و سیار تکنولوژی ها ، این است که در این تکنولوژی ، کدها به جای تفسیر شدن ، مانند سایر نرم افزار های کاربردی .NET کامپایل می شوند. دراین حالت فایل های dll در یک فولدر موقت تشکیل شده و هنگام درخواست های بعدی از آنها استفاده خواهد شد.

از مزایای دیگر این زبان می توان به شئی گرا بودن آن اشاره کرد که اهمیت آن برای برنامه نویسان پوشیده نیست . پشتیبانی از گستره وسیعی از مرور گرها ، راحتی انجام تنظیمات و امکان توسعه سریع سایت و ب، از مزایای دیگر این زبان قدرتمند است . بعد از گذراندن دوره  آموزش طراحی سایت مشهد   شما خواهید توانست یک سایت ASP.NET  را با استفاده از این نرم افزار تولید کنید.

دوره آموزش طراحی وب مشهد

جهت ثبت نام و آشنایی بیشتر به  آموزش طراحی سایت مشهد مراجعه کنید.

آموزش طراحی سایت با ASP.NET

ورکشاپ رایگان دوره های تخصصی برنامه نویسی

شما این فرصت را دارید، با تکمیل فرم زیر، قبل از انتخاب دوره آموزشی مناسب خود، در ورکشاپ رایگان دوره های تخصصی برنامه نویسی شرکت کنید
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

درباره‌ی محمد آذرنیوا

من محمد آذرنیوا، نویسنده و مدرس دوره های برنامه نویسی ، طراحی وب و تحلیل گر پایگاه داده هستم و قصد دارم در این وبسایت مطالب کاربردی در این زمینه را با شما به اشتراک بگذارم ...

همچنین ببینید

معرفی کنترل های اعتبار سنجی در ASP.NET

یکی از موضوعات جالب و کاربردی در ASP.NET کنترل های اعتبار سنجی هستندبه این دلیل که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *